Krim Doxte Cream Untuk Ibu Bapa Yang Buat Haji Dan Umrah Di Mekah

Ubat krim sakit lutut Doxtejoint boleh dibawa ke Mekah untuk menghilangkan sakit lutut kerana banyak berjalan terutama tawaf dan sai.
Pernah sakit lutut semasa di Mekah dan Madinah?


Hadiahkan Krim Doxte Cream Untuk Ibu Bapa Tersayang Yang Hendak Buat Haji Dan Umrah Di Mekah Madinah


Agak bangga kita seorang anak perempuan menghubungi saya hendak membeli satu botol Doxtecream untuk dihadiahkan kepada ibunya yang sakit lutut hendak menunaikan Umrah dalam 5-6 hari lagi.

Berkali-kali mahu anak perempuan ini mahukan pengesahan dari saya samada krim yang dipesan boleh sampai sebelum ibunya pergi ke Mekah.

Akhirnya pesanan Doxtecream ini dapat ke tangan anak perempuan ini.

Sesiapa Pun Boleh Sakit Lutut Semasa Di Mekah 


Sakit lutut ini paling menderita semasa kita nak bersolat wajib dan sunat semasa di Mekah dan Madinah...

Siapa yang biasa menunaikan ibadat haji dan umrah memang banyak berjalan kaki, dan yang tak biasa exercise di Malaysia - terutama yang berumur 50-an dan 60-an mungkin terasa kepenatannya, lebih-lebih lagi yang sakit lutut.

Sampai di Mekah untuk haji dan umrah akan berjalan kaki mengelilingi kaabah. Jika ramai orang (biasa ramai), lagi lama kita tawaf. mungkin sampai sejam atau lebih. Mereka yang membuat umrah 2-3 kali atau lebih kali tentu lagi banyak berjalan mengelilingi kaabah.

Lepas tu ibadat Sai pun kena berjalan kaki tak kurang 3.5 km pergi balik. Itu kali sai, kalau 3-4 kali sai lagi banyak berjalan.

Semasa di Mekah mereka yang tinggal jauh dari hotel, katakan 500-700 meter dari Masjid tentu berjalan kaki. Bayangkan jemaah yang berjalan kaki semasa nak bersolat Subuh hingga Isya di Masjidilharam.

Itu belum masuk lawatan-lawatan di sekitar Mekah seperti melawat Bukit Jabal Rahmah dan Jabal Nur yang tentu kena mendaki. Belum gi shopping-shopping. Aktiviti lawatan itu memang banyak berjalan - bayangkan yang sakit lutut tentu lebih merasainya.

ubat-hilangkan-sakit-lutut-di-mekah-dan-madinah
Krim atau ubat sakit lutut Doxtecream

Jangan Lupa Bawa Krim DoxteCream Semasa Haji Dan Umrah


Jadi langkah si anak tadi membelikan krim sakit lutut Doxtejoint memang tepat dan dipuji.

Krim Doxtejoint ini boleh disapu pada lutut sebelum, semasa dan selepas berjalan semasa tawaf, Sai dan lawatan-lawatan di sekitar mekah dan Madinah.

Krim ini mampu meredakan sakit lutut dan ada yang hilang sakitnya kerana bahan dalam krim Doxtecream mampu menyerap ke dalam lutut dan terasa kelegaan tidak berapa lama kemudian.

Krim Doxtecream ini dibuat dari ekstrak daun ketumpang air dan rerama hijau - dua tumbuhan tradisional yang telah digunakan sejak zaman berzaman bagi membaiki sakit sendi dan sebagainya.

Krim Doxtecream (dulu Doxtecream) dihasilkan dari penyelidikan sebuah institusi pengajian tinggi tempatan yang mendapati bahan daun rerama hijau dan pokok ketumpang air mempunyai khasiat bagi mereda atau menghilangkan sakit sendi terutama lutut.

Mereka yang menggunakan krim Doxtecream juga mengakui ia boleh mengurangkan sakit tangan, sakit belakang dan sakit tumit.

cara-gunakan-krim-sakit-lutut-krim-doxtejoint
Hanya tekan di bahagian atas untuk keluarkan Doxtecream

Cara Menggunakan Krim Sakit Lutut Doxtecream


Cara menggunakan krim Doxtecream amatlah mudah. Tekan atau picit beberapa kali di bagahian atas botol Doxtecream, maka keluarlah krim tersebut. Letak atas tapak tangan dan teruskan sapu di permukaan kulit lutut yang sakit. Rasa berangin dan sunggu selesa. Boleh diulang kegunaannya semasa hendak ke masjid atau melawat.

Boleh bawa botol ini ke dalam beg galas yang kita selendang itu. Dalam masjid, siapa yang nampak sakit lutut boleh tolong sapukan. Dapat juga pahala. Besar pahalanya ketika kita berada di Mekah dan Madinah.


Testimoni Krim Sakit Lutut Doxtejoin




Harga dan Cara Order Krim Doxtecream


Harga: RM90 sebotol. Beli dua harga diskaun RM185

Cara order: Hubungi stokis Abd Rahaman Rasid 013 366 1242






Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini



Comments

Popular posts from this blog

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Bagaimana Nak Kurangkan Sakit Osteoartritis Sakit Sendi Lutut?